Framtida praktikplats..

Idag träffade jag Jasse på Knutan. Vi skulle kolla praktikplats till mig och vi hittade faktiskt varsin till oss båda. Till mig på Gastro, då jag känner för att utvecklas mycket mer inom mat. Det är faktiskt något jag verkligen vill göra just nu. Jag känner mig grymt motiverad och det underlättar så himla mycket.
Någon oskyldig kon mitt i allt..
Detta ska väl lika hundbajs... men fy fan. Jag har aldrig sett något äckligare... Svårt att leta efter liksom
Snygga Jasmine!
Snygg väska från Gina.
Testade hetaste jeansen från Levis som Kenza har rekommenderat i hennes blogg. Snygga och väldigt bekväma! Definitivt ett köp nu i höst då plånboken tillåter!
Jasses vill-ha-i-höst!
Stötte på coolaste hunden!!
Slutligen en bild på moi!
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback