Helgens läsare, var är ni?

Det är lite kul faktiskt..
För varje helg så minskar mitt läsarantal. Tror inte jag är ensam men ändå. Kul att se. För igår ökade läsarna riktigt mycket om man jämför med i söndags. Hmmm välkomna i alla fall till en ny och bra vecka!! Önskar er en trevlig vecka.. Idag fick jag förresten ett brev på posten! För ovanligheternas skull var det ingen räkning eller något sånt tradigt utan ett brev från just armetsförmedligen.. Hmm inte ofta man får de. Har i alla fall blivit kallad till ett jobbgarantimöte. Undra vad fan det går ut på? Gå ska jag göra.. För jag står snart inte ut längre. vill ha någon sysselsättning om dagarna. Hundarna och min fina data räcker inte. Inte ens kameran duger.. Eller jo det duger, men man måste ut och jobba, skaffa erfarenhet att lägga i bagaget....
Puss på er nu måste jag få ett ryck. Jo ett jobbsökanderyck kallas det!!

Kommentarer
Postat av: sanne

Jobbgaranti så snabbt? Herregud, framgång där alltså! Handlar ju om att du får rätt till ersättning. Så får man ca 3 tusen kronor i månaden. Ibland måste man delta i saker ibland inte.

2010-09-08 @ 18:56:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback