Jobberbjudande i Malmö!

Igår fick jag ett mejl.. I mejlet stod det blandat annat att de hade behov av att anställa ny frukostkock till ett hotell i centrala Malmö. Detta är alltså ett resultat av de slitsamma men mycket roliga i torsdags med Jasse. Jag blir liksom bara glad av att någon hör av sig och visar intresse för en. Det visar att man är kapabel i deras samarbete.
Jag ser liksom bara det som något positivt och lyckande!!
Nu söker jag lösningar till ett problem, det gäller nämligen att ta sig dit på mornarna då man börjar klockan 0500 och det går alltså inga tåg eller bussar då.. Vill hitta någon som också tar sig till sitt arbete vid den tiden på dygnet så vi då kan samåka..? Från Helsingborg eller Landskrona....
Eller om jag hittar lämpligt boende i den staden, Malmö!!
Tacksam om ni vet något!!
Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: sanne

Tror vilken politiker som helst hade avstått från att gå in i rummet för att undvika konflikter, med tanke på vem som satt där inne. Tror verkligen inte mona hade totalvägrat och sminka sig hos fredde bara för att han vann. Och visst, SD gjorde bra ifrån sig, men det beror på svenskarnas okunnande om deras politik.

2010-09-21 @ 19:31:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback