Födelsedagsfirande!

I lördags hade vi lite födelsedagsfirande. Mamma som fyllde 58 och Jossan som fyllde 27. Det var full rulle hela lördagen med förberedelser. Alltifrån städning till att laga mat och till dukning. Jag stod mestadels för vadå?? joo matlagning!! :D Och diskning förståss... det går åt en del redskap när Ida lagar mat. Sen så dukaade jag och Robin men även Carran. Jag gjorde en fläskfilé och dragon gryta med ris. Robin gjorde en lyxigt god men enkel sallad och Carran garnerade världens finaste tårtor. Dagen blev super! På eftermiddagen sken solen och då passade jag och Robin på att åka ner till havet..där gick vi på bryggan som inte var en brygga.. inga pankor alls.. så man fick gå balans-gång hahah!! mycket svårt men roligt. Där promenerade vi en stund och när vi kom hem tittade vi på Jackass 3D. Skiiiitarolig!! :D Ni måste se.. eller den var mest äcklig... Vilka sjuka grejer de gör...:S

 

Jag och Carran unade oss några glas vin..mysigt!!

 

Jag och fina Robin! <3

 

 

En av tårtorna som Carran garnerade såååå fint!

 

 

 

Mmmmmmmmmmm!! Vitchokladkräm på den ena och mörk på den andra!! Supergott!

 

Carran och Pontus!! Festfina..

 

ROBIN!! <3

 

Svårt att fånga den är lilla busiga killen på bild...;) Noah <3

 

 

Ha det så bra era snokare!!! :D Jag vet ni giillllar mig..... <3


Kommentarer
Postat av: susanne

Tack käraste dotter för all hjälp med fix och trix.

Älskar dig

kram

2011-04-07 @ 21:47:56
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback