Min födelsedagsmiddag!

Sorry för kass uppdatering mina vänner. Det har ju varit melodifestival och annat kul.. så! Men nu tänker jag lägga upp en massa bilder från min middag i fredes. Jag höll på att förbereda för den hela hela dagen, lagade mat, bakade bröd, städade, diskade och tände massa ljus. Det var en supersduper trevlig kväll med massa glädje. Maten blev riktigt bra! Fick en riktigt stor låda till present av vännerna, Pernilla, Jasmine och Sanne. De hade köpt lite chips och ostbågar, cola, någon öl, tamponger, kondomer, lotion, parfym och massa annat kul. Längst ner i denna stora flyttlåda låg den stora prsenten, en stor kokbok som jag önskat mig. Allt om mats stora kokbok. Åhhhhh!! Tack snälla för ni kom och åt av min mat och för att ni förgyllde min dag. Love ya! <3
Förberedelser. Jag fick smaka på precis allt under hela dagen.. Så är det när man lagar mat. Ska det vara bra ska det vara jättebra!
Dukningen!
Maten!! Soppan eller förätten, som var en potatis och purjolökssoppa. Varmträtten, som var hasselbackspotatis som jag hade brevid, rödvinsås, ugnsbakad tomat med blomkålspuré. Till dessert bjöd jag på en limemousse med citronkräm och kanelcrumble.
Presentöppning!!
ÄLskar oss! <3 Tack för allt!!

Kommentarer
Postat av: Parre

Tack själv för allt hjärtat, älskar dig!

2011-02-08 @ 11:00:15
Postat av: sanne

Ja, vi som ska tacka! Helt underbar kväll. Som vi snart kör i repris! :D

2011-02-08 @ 18:57:19
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Robin

Aw va fina bilder! :D och gud vad proffsiga rätter och upplägg! ser galet gott ut :) Du är en klippa

2011-02-08 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback