Fredag och simning!

Idag har jag haft fullt upp. Gick upp tidigt med mamma. Åkte in med henne till jobbet. Träffade Jasse. Vi chillade och gick en promenad med deras hundar. Sen gick vi ner mot simhallen där hela 1250 meter simmades, 50 längder. Gött snack!! Ska tala om för er att det kändes efteråt. Efter var vi väl förtjänta av varsin hamburgare på Max. Sen gick vi en lite kort runda på stan där jag återigen drömde mig bort i köksbutiken och sen kollade vi på kokböcker på Bokia. Najjs!! Sen efter det var det dags för mamma att åka hem efter jobbet och då passade lilla jag på att följa med hem. Väl hemma tog jag en timmes powernap vilket behövdes efter dessa längder.. Sen var det tajming för lite fredagssnitzel med idas sås, en kall bea och pommes. Najjs! Sen kollade vi såklart på Let's dance. Ännu mera najjs. Skål för fredagen och skål för framtiden. Jag har fixat en present till mig själv. Eller fixat så den blev beställd till min födelelsedag. Åhhh längtar tills den bli min bara MIN. Sen så har jag också prickat i måndag kl 9. Det är en sak som jag ska iväg på då... Dont tell ya more. Hemligt än så länge.. Vissa vet men säg inget ännu.. okej?!
Puss nu väntar Ramsays braiga kokbok..
Natti så länge. Och till er andra festglada, festa lugnt inatt!! Ta hand om er i kylan. ;)

Kommentarer
Postat av: susanne

Tack för en fin kväll Ida och allt fixar sig för din framtid. Vad du än väljer finns jag till för dig och stöttar dig. Tänk att du fyller 20 nästa vecka. Herregud vad tiden går.

kram

2011-01-15 @ 08:43:50
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback