Gomorron

Hej mina underbara följare! Hur mår ni idag? Själv är man pigg och utvilad för en 16 timmars hemresa. Det ska bli najs.. Läste nyss på aftonlbadet att det kommer snö en del och en massa varningar och så vidare. Öööö Hoppas bara man kommer hem oskadd.. Annars så känns det bra att få komma hem. Käkade nyss en stadig frukost här på jobbet då vi har en supernajs frukostbuffé.. mmmMMmmmm vad gott.. Sen nu tänkte jag bara chilla innan avfärd. Sen säga hejdå till alla och så tänkte jag köpa med mig någon tidning att underhålla mig med och lite godis eller något. Bara så man överlever liksom. Sen så kommer jag byta buss i Stockholm.. runt 2100 ikväll.. så då tänkte jag ta och käka nåt då jag har två timmars uppehåll. Sen vidare ner mot slutmålet Helsingborg. Väl sen är man framm vid 6 tiden på morgonen om allt går som det ska..
Bjuder på den ballaste partymusiken just nu!!!!!! Bästa!!!! Lätt man ska fira asamycket på sin 20årsdag!! Lättt!!
Pusss vi hörs babes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback