Malmö!!

Tjena! Efter man betalade sina tråkiga räkningar så tyckte jag att man förtjänade en liten belöning. Jobbade ju hela julen, alla röda dagar och så vidare. Så detta köpte jag som present till mig själv. Känns super!! :)
För de intresserade finns här dagens shopping på bild..
En blus från ginatricot likaså linnet under. Jeansen köpte jag på JC. Halsbandet med nyckeln fick jag i födelsedagspresent av Tessan i lördags. Det är från ginatricot.
Roliga bilder från tågresan dit.
En vårig bild där jag får solen i ögat..
Carran tar hjälp..
Smile :) Passade på att använda solglasögonen idag. Vårtecken!!
Dagens mat! Kycklinggryta som var ashet. Fick be om mer ris för att blanda ut det med.. haha!
Det var ett filmteam där och spelade in.. Vi undrade varför..? Eller mest jag!
Min braiga shopping jag är så glad för. MMM perfekt!
Köpte även ny mascara och ny kajalpenna med suddi man kan skugga med!! Asbra. Ett tips för er som vill ha lite sotade ögon.
Kunde inte motstå denna lilla tidning! Den fick också bli min!! Står mycket om den kommande tävlingen Årets kock 2011. Very intressant...
Glömde dock ta bild på Parre ju.. Lustigt nog! Nästa gång.. lovar..
Vi hörs mina trogna följare, vad vore jag utan er??

Kommentarer
Postat av: susanne

Härligt med shopping och vilka fina kläder.

Det är du värd. Jag förstod att det skulle bli en mattidning också

kram mamma

2011-01-27 @ 20:37:32
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

KO o tänka på den där solen...glasögonen hade passat perfekt då..haha..kul man e ibland...du som tog dem för att det var sol..hehe. tack för idag:)

2011-01-27 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback