Ny dag!

Tjaba! Igår insåg jag en grej. Jag insåg att jag kommer sakna att inte jobba med mat i framtiden, jag såg det som en väldig konstig tanke.. Detta fick mig att inse att det är mat jag vill jobba med, fast jag känner också för att bli bättre och utvecklas. Känner mig inte mogen nog att stå på egen station. Jag känner att Sälen var ett säsongsjobb där skidåkning var i fokus vilket inte är min grej (vad jag vet).. Det kändes som jag fick tillbaka min matglädje igår. Det kändes megabra!! Jag satt mellan elva på kvällen till två på natten och kollade på matsidor, på youtube och  bloggar. Jag fick en massa massa inspiration. Sen så nu har jag börjat smida planer för min framtid... Så idag har jag gått upp med tuppen, gått en promenad med hundarna, ätit en god frukost och druckit varmt gott te.  För att snart bege mig ut och ta bussen in till stan (Landskrona). Ska till Arbetsförmedlingen, måste prata med min handledare eller någon annan arbetsförmedlare om min framtid. Sen har jag bestämt med Lasses mamma Brita, ska hem till henne för en fika och bara umgås. Tänkte göra henne glad då jag ändå var i trakterna.
Så ser jag ut just nu!!
Puss gullungar! <3

Kommentarer
Postat av: jasmine

dunderbra ida. :D sälen var nog inte rätt för dej men nu när du kommit hem så är allt bra igen, hoppas jag. :) nyfiken på din framtidsplaner. :D:D pusspuss

2011-01-12 @ 12:53:57
URL: http://jasminerolf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback