PER MORBERG!

Jaha. Vad har hänt idag? Jo! Idag sov jag som vanligt ganska länge. Åt en god frukost innehållande en iskall smoothie med bananer och hallon!! Mums. Sen drack jag lite te som vanligt. Jag är verkligen en temänniska! Till min kalla och min varma dryck åt jag rostade mackor med ost. Mumma! Efter min frukost tog jag en dusch och gjorde mig i ordning för att ta bussen in till Landskrona. Fixade lite på arbetsförmedlingen sen så träffade jag gamla klasskamraten Tomas från gymnasiet. Vi fikade och pratade gamla minnen. Det var verkligen roligt att få träffas igen och bara prata och skratta. Nu ikväll har jag bara kollat en massa matlagningsprogram.. Först Masterchef England sen Masterchef Usa sen Masterchef Sverige! Nu när det sista var slut zappade jag bland kanalerna och såg att även Per Morbergs egna matlagningsprogram visades. Gött! Så nu slutade jag mitt i de för att uppdatera lite för er här. Tänkte att det var på tiden..
Imorgon gäller de! Jag ska få handla min första cider på Systembolaget. Bara FÖR ATT ska jag göra de. Bara för att.. Ni förstår säkert vad jag menar. Man är tydligen vuxen nu.. SCARY!
Har inget mer att säga nu. Vi hörs nästa gång vi hörs helt enkelt. Dock vet jag inte om jag är nitton eller om jag är tjugo när jag skriver.. Hah! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback