Uttråkad..

Sitter på bussen ner på Helsingborg nu. Hade nästan tre timmars uppehåll i Stockholm. Där käkade jag mitt El maco grande mål på en minut och en toblerone mc flurry. Najjjs!! Sen köpte jag chips, popcorn en drick och en trisslott.. Gissa om jag vann?? Jooo hela 25 kronor. Det räcker till en ny lott.. mjooo
Snart tänkte jag försöka sova om det nu funkar. Har ju mitt mobila internet tillgängligt på bussen så lär surfa på facebook ett tag till..
Imorgon e man bjuden på middag hos P.. Så då blir det antagligen utgång efter de.. Shit vet inte ens om jag har råd till de.
Men va fan.. man lever ba en gång!! aight!!!
Pusss på er lovers...
<3

Kommentarer
Postat av: Susanne

Koppla nu av så är du snart framme i Hbg

kram

2011-01-06 @ 23:40:41
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback