Länge sen!!

Hej gullungar :D

Jag jobbar och sliter. Har just nu tre olika jobb.

- Örenäs slott, som kock

- Städ och service, städar hus, lägenheter, handlar m.m

- Sommarjobbet - Äldrevården

Inte jättemånga timmar.. men ihop blir det ju fler. :D Känns skönt att börja kunna spara till körkortet. Känns underbart! Sen i höst vet jag inte riktigt vad som händer. Har ju sökt in till högskolan till hösten.. men vi får se. ;) Kanske jobbar istället. Ska nopg sälja min stora kamera...systemkameran e too big.. Vill ha en mindre kompaktkamera men bra... ska leta efter sådan..;)




Jag och älsklingen!! <3 Min bara min!! Han betyder allt för mig! <3

Så länge....<3

Kommentarer
Postat av: susanne

Tack älskade Ida för uppdatering.

Härligt med jobb så körtkortet hägrar snart.

Du fixar det och är otroligt seg

kramar Mamma

Finaste Robin och du är så fina tillsammans med.

2011-06-09 @ 19:53:21
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback