STHLM

Jag skojade i det tidigare inlägget. Jag menade mest att det aldrig finns något för er att läsa... eller ibland.

I helgen var det rally för fulla muggar. Jag är ju Lasses kartläsare och fick vara med om snabba grejer... Så kul det var!! Dock fick vi avbryta efter fjärde sträckan..då ett rör hade spruckit...vilket ledde till att en massa olja läckte.. vilket ledde till att det började ryka i hela bilen. Blev megaskraj..:( tyvärr slutade vi där. Men det gick jättebra fram tills dess tyvärr.........

Imorse åkte min älskling tillbaka till huvudstaden. För del 2 av kursen i hans jobb. Ingår i hans jobb en del olika utbldningar som måste vara godkända.. tyvärr är kursen hela vägen bort till Stockholm. Miss him already... :( älskar dig gubben min!!!! Robin gleerup!! <3

Ska snart köra audin på körskolan... sen ska jag hem till Smörhålan och få lite familytime!! Det behövs <3<3



glöm inte lyssna på den här!! Super!!!! love Love it!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Roligt att ha dig här finaste Ida.

Älskar dig och uppskattar ditt sällskap

kram

2011-09-14 @ 19:32:59
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback