Långhelg

Den första kursen är över och jag har nu långhelg. Nästa kurs börjar igen på måndag, spännande!! På måndag ska jag dessutom få vaccin mot TBC, eller del 1 av 2 ska göras. Det måste göras för att man ska få arbeta inom sjukvården... :)

Annars så köpte jag ny klockan från ur och pen på rean i ondsdags. Supernice!! endast 150

Idag träffade jag Robins äldsta bror tillsammans med robin, Linn och deras pappa Lennart. Vi fikade och hade det jätte trevligt! De har bara träffats en gång...och dt var jätteroligt för dem att äntligen ha tagit kontakt med sin bror igen!!





bra att ha tvn i sin armklocka ;)



fikade på pistachia me carran, malla och pontus igår!;)



vinmys igår efter bio med gänget... såg den en gång i Phuket...mycket rolig





Deras ädlsta bror Mikael!



en kladdis såklart!



<3



här med pappa Lennart. visst e dom lika?



och så moi ;)

Jag vill passa på att gratulera Viktoria och Daniel till deras lilla prinsessa!!! Lilla Estelle <3

Hej då mina vänner

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härlig helg finaste Ida!

Tack för att du tagit hand om Malla denna helg.

lycka till med vaccinet imorgon

kramar dig gör mamma

2012-02-26 @ 08:25:47
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback