Nyårsafton med de bästa!

Carran firades på dagen hemma i Landskorna med familjen. Sen for vi hem och gjorde i ordning oss för kvällen. Sen vidare till Jasse där middagen stod redo, eller nästan. Kocken själv fick tilllaga fläskfilén. Till maten drack vi champagne och hade det supertrevligt. Jag, Robin, Parre och Jasse. Vi blev allt lite lulliga av alla shotar och allt vin vi fick i oss.... och givetvis champagnen. Efter middagen kom Jasses killkompis Martin, väl till desserten som var ekströms kladdkaka med grädde. Vem orkar stå vid köket på nyårsafton liskom? :P Senare gick vi hem till Linn och Coffe och festade vidare innan vi gick ut för att fira in det nya året.

Gott nytt år mina vänner!! Jag lovar att jag ska börja blogga mer igen... har sålt min systemkamera som jag knappt använde och istället ska jag köpa en nya laptop för pengarna. Fick ju en bra kompaktkamera av älskling i julklapp...eller av tomten menade jag, ttssss...;)


Sen har jag ju inte nämt att jag blev antagen till sjuksköterskaprogrammet i Kristianstad..:D:D Ska börja nu i januari...







Födelsedagsgrisen!



Snygging- Malla!






























Min solstråle!! <3<3 Vill gifta mig med denna man!!! <3



















Gott nytt år mina vänner!! <3<3


Jag tackar för ett underbart år....

Träffade min solstråle! Klaradekörkortet och kom in på sjuksköterskaprogrammet! Ett bra år :D


Kommentarer
Postat av: Susanne

Mycket trevligt att du bloggat och vilka fina bilder dessutom.

Grattis till ett underbart 2011.

Jag är stolt över dig min lilla solstråle.



Kram Mamma

2012-01-06 @ 18:28:21
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback