Den duktiga flickan blir till vadå?

Jag måste säga er en sak. När jag gick i grundskolan så var jag som flitigast. Pluggade som bara den och gjorde alltid mina läxor i tid och övade in mina prov. Lika så under gymnasiet. Men nu helt plötsligt av någon konstig anledning har jag blivit  helt till det motsatta. Eller det tycker i alla fall min lärare Zdenka. Hon skäller och skäller på mig varje gång hon ser mig. Det kan att jag ställer dumma frågor, att jag är slarvig, att jag inte lyssnar och att jag måste vakna..och mycket mer. Igår morse var inte det första hon sa god morgon utan, "Vad är det för skitig rock, gå och byt om till en ren!" Hon kan skrika på mig ibland.... haha det är helt sjukt.
Vad har hänt med mig? Stämmer det att jag har blivit slarvig, nonchalant och ointresserad eller är det Zdenka som är ovanligt sträng..
Det är liksom bara mot mig hon är så sträng. Eller det känns nästan som så.

Kommentarer
Postat av: susanne

Bry dig inte om människor som har problem med sig själv och som lägger över dem på dig. Ta inte emot dem

kram Mamma

2010-04-16 @ 14:31:29
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback