Första dagen, vilket surt äpple

Det gick faktiskt ganska bra igår på Bonasera. Första dagen och allt. Fick gjort en del bland annat bakade jag bröd, gjorde ceasardressing och mycket mer.. De gör det mesta från grunden. Är nästan imponerad hur mycket de gör och hur mycket de anstänger sig. Men maten är ju också av lite högre kvalité, så det är väl därför. Jag kom dit lite innan tre och fick gå hem strax efter klockan elva. Det var en ganska lång dag.. men den gick fortare än vad jag hade trott den skulle. Sitter nu på Carrans dator i stadsbiblioteket i stan, vi fikade precis. Mmmmm vad gott det var. Igår köpte jag ny piercing som egentligen skulle blivit en skruvliknande sak, men han kunde inte få på den, han provade till och med med två olika.. men den fungerade inte så jag valde istället en silvrig stjärna som då fungerade skitbra att sätta på. Så jäkla typiskt. Men jag är ju en stjärna så varför inte...:P
Nu ska jag typ gå ner mot det sura äpplet.. det handlar bara om att bita ihop, hoppas jag kan lägga upp bilder på min nya piercing sen ikväll. (:
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback