Ida bloggar från skola i Kävline

Shitshit... Ironi, ni förstår nog om ni läste vad jag skrev för någon dag sen... Haha!
Idag lyckades jag i alla fall med alla mina moment. Här har jag lite att visa.
Ursäktar redan nu bildkvalitén, ska snart köpa Iphone , ett måste alltså! Mina kanelbullar blev sååååå goda. Vi hade en beställning på 25 stycken och så gjorde jag drygt 33 så resten som blev över käkade vi snabbt upp.
Brytbröd ser ni här. Yeah! Detta innehåller vatten och sirap istället för mjölk och socker. Allt för att underlätta för dessa laktosintoleranta människor.
Sen gjorde jag vit cholkadmoussetårtor, fyra stycken. Ej bild, efterson de väntar i frysen och ej hann blev klara.
Fick sånt flow så nu tänker jag baka ihop något här hemma. Hoppas vi har ingredienser nu. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback