Kroppkakor

Igår sov jag i princip hela dagen. Bakis som bara den då söndagen blev ganska hård.. lite för hård. Vi hade ju personalfest och där kunde man ta exakt vad man ville i baren och ja jag blandade ju och testade allt de hade typ. Sen efter de vid midnatt fick vi skjuts till Hotell Strand där vi fprtsatte natten. Där fortsatte vi att dricka och ja jag dansade och hade mig. Som alltid! Sjukt kul var det!

Sen nu idag har jag och min rumskamrat Matilda och hennes bästa vän åkt till norra Öland och solat och badat. Sen käkade vi kroppkakor hos Matildas föräldrar och har även hunnit kolla runder i massa små gulliga affärer. Köpte dock inget.. Krängde bara massa thaimat och som sagt äckliga kroppkakor. Kan inte förstå att folk gillar de..

Orkar inte lägga upp massa bilder. Får i så fall bli på facebook. Så ja kolla snart in där!

Puss på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback