Lista!

Innan idag började jag skriva på min lista.. Den handlar om allt jag måste fixa eller köpa inför Sälen. Tänkte underlätta för mig genom att rabbla upp den här med om det är ok för er?
- Fixa ny legitimation då min plånbok blev stulen ganska nyligen..
- Köpa nytt anteckningsblock till att skriva upp viktiga recept då man arbetar i kök.
- Köpa kökspincett och ny skalkniv då någon jävel "råkat" få med sig den på Gastro..
- Köpa två underställ till min skidåkning. Det kan nog vara bra att ha två olika då man kanske svettas en del.
- Nya skidbyxor och ny skidjacka.
- Ny mössa, vantar, och halsduk.
- Boka tågbiljetten upp till sälen så snart som.
- Skaffa nytt smink och sånt då det inte finns så mycket sånt i närheten där jag ska bo.
- Skor? Där får det bli ett frågetecken efteråt. Då jag har ganska varma vinterskor, nämligen mina Uggs från förra året. Tror de är ganska bra att ha där uppe. Behöver nog inte köpa några andra.
- Skidglasögon? Haha. Detta var min syster Caroline som kom med detta förslag då hon tidigare åkt skidor och sa att detta lär behövas.
- Ta med idominsalva för torra läppar. Höhö...
- Massa raggsockar.
- Ta med hela min festgarderob plus köpa en ny!
- Massa koftor måste också med upp.
- Sen får vi inte glömma att ta med hugienartiklar x 3. Haha... detta lär vara dyrt där uppe i de små närbutikerna.
Där tog det stopp! Vi får se om listan behöver fyllas på. Kom gärna med förslag om det är saker vi har glömt. Tacksam!
Pusshaj
Jag är ledig imorgon och på tisdag med är det någon som vill hänga?? Snälla!! :)

Kommentarer
Postat av: Parre

Eftersom det kommer vara så himla kallt i December, Januari så har jag lite utfyllnad till din lista..

Fleecebyxor plus jacka :)

Raggsockar!!!!

FETKRÄM som du kan ha i ansiktet när du åker, en ansiktsmask/huva. Som det bara är hål för ögonen. rekommenderar. Plus köp en hjälm.

2010-11-14 @ 22:55:41
Postat av: Ida

tack gumman för dina tips :D

2010-11-14 @ 23:07:20
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback