Säg att ni också hoppas..

Denna bild tog jag dagen innan jag skulle till Öland i somras. Med massa förväntningar for jag iväg på en oförglömlig resa som varade hela sommaren. Träffade många nya människor från hela Sverige och hade det superbra!
Kom ihåg att jag hade legat sjuk i en vecka i halsfluss och detta var första dagen jag kunde gå normalt haha. Träffade bästa P för en shoppingtur för det sista innan Öland.
Nu är jag där igen... förväntansfull om en ny säsong fast i kalla Sälen. Denna gången blir det till att lära sig åka skidor eller kanske till och med bräda. Hoppas fan ta mig någon vänlig själ dyker upp och träffar mig där uppe. Det lär bli många afterskin och mycket partaj men såklart mycket slit på jobbet! Hoppas hoppas verkligen de vill ha mig!! Vill så hemskt gärna!!! Snälla!!!!!!!!!!!!
Puss på er nu ska jag iväg och slita röven av mig på Gastroooooooo.
<3

Kommentarer
Postat av: susanne

Klart jag hoppas på att du får jobb i Sälen. Härligt med miljöombyte och framför allt tjänar du egna pengar

kram mamma

2010-11-05 @ 10:07:00
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback