Dalles

Igår var jag först på Gastro och jobbade sen så behövde de hjälp på Dalles eller Dahlbergs som det egentligen heter. Ägaren till Gastro äger bland annat Dalles med. Det gick bra, men det är ett så litet kök och alla gäster kan se hur man jobbar då det är öppet kök. Man får egentligen bara plats en person men när det är mycket kan två händer till göra mycket. Men innan dess fick jag agera springflicka och köpa vindruvor på Oj första gången, sen andra gången var det att köpa batteri till en termometer på Pressbyrån. Där sprang/cyklade jag som en dåre i regnet. Öööö. Men kul och mycket lärorikt var det på Dalles. Dit vill man fler gånger.
Nu väntar en chill-förmiddag innan jag börjar igen kl 2. Tror det blir mycket ikväll! Najs najs.
Ses gör vi när vi ses! Puss min små söta läsare. Så glad att ni vill följa mig här. Masssssssa kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback