Tvättdags

Idag sov jag till 12... sjukt vad länge tänker ni.. Men ja jag hostade och hade jätteont i halsen så jag tyckte jag var värd lite mer timmars sömn. Imorgon väntar min första dag på Gastro. Känns väldigt kul, äntligen!! Förutom att jag är ganska nervös försöker jag intala mig själv att det kommer gå bra och att jag ska tänka positivt. Ingen är ju bäst bara sådär, man m¨ste ju jobba sig uppåt! Bara man har viljan kommer man långt. Jag får tänka att jag bara ska lyssna och lära mig massa kul! :D Imorgon får jag väl skala massa morötter och sånt dära som praktikanter lär får göra i början, men va fan, någon måste ju göra skitjobben. Eller hur??
Nu ska jag ta en dusch och bara koppla av resten av min sista lediga dag på tre månader!
Pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback