Veckans bilder!

I veckan har jag typ bara jobbat ju. Men har i alla fall hunnit tagit lite bilder för bloggen då. Tihi! Kolla in!
Käkade god mat på Olearys i tisdags, passade på att hälsa på mina gamla kollegor ;) Miss them!
Maten!! Ryggbiff, pommes, pepparsås och en fetaostkräm.
Sen över till Dalles där jag var och hjälpte till i onsdags! :) Massa fina bruléer..
Närbild, här är då hallonsorben på.
Vi har en meny för finedining kallas de och en anna lite billigare och då kallas den för Bistro. När man väljer finedining så får man först en sådan hamburgare som består av en mjuk pepparkaka och som hamburgarkött en ankleversak.. Verkar sjukt äckligt!!
Sen ingår denna snackatallrik.Friterade saker såsom torskskinn, räkskal, små räkor och sen små thaisparris.
Sen tartar, som är rå biff av något slag med vacktelägg.
Sen får man också denna förätt.. Kolla in så fin! :)
Nu är jag så godissugen och colasugen så det är sjukt!! Ge mig någon!! :) Bye.

Kommentarer
Postat av: Jensnelly

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-06-30 @ 13:23:22
URL: http://jensnelly.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback