Vad säger ni tjejer?

Jag funderar på att laga trerätters jag själv komponerat till mig och mina tjejkompisar för att jag fyllt 20 helgen efter jag fyllt, dvs lördagen den 29 januari.

Läs och smaka hur gott det låter!
Förätt:
En krämig potatis och purjolöksoppa och kuvertbröd
Varmrätt:

Ryggbiff och rödvinssås med hasselbackspotatis och ugnsbakad basilkatomat tillsammans med en krämig blomkålspuré
Dessert:
En fräsch mousse med smak av lime tillsammans med en skogsbärskompott och ett täcke av kanelcrumble
Hur gott låter inte detta på en skala 1-10?
Min mun bara smälter när jag tänker på de...

Kommentarer
Postat av: sanne

Åhh! Låter mkt smarrig kockajävlen!:D

2011-01-18 @ 17:22:50
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Meh...Kan du inte bjussa på det i helgen osså...poss

2011-01-18 @ 20:00:52
Postat av: jasmine

mumsigt. :)

2011-01-19 @ 15:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback