Köttfärslimpa!

Halloj! Hela söndagen har det regnat.. Så jag och Robin passade på att sova länge och sen åt vi en god frukost innehållande färska bullar. Sen hämtade vi Bluray-spelaren som hade varit på lagning på Netonnet. efter det hyrde vi en film, The rite (Ritualen) som vi sedan såg och den var mega läskig... Vi blev skrämde ett antal gånger under filmens gång. efter filmen började jag laga lite mat. Köttfärslimpa, potatis, morötter och världens godaste gräddsås med lingon!!





Super gott! Det blir bannimej matlåda på jobb imorgon. Mmmm godaste matlådan...

Nu ska jag mysa med älskling, ha det gott! <3


Kommentarer
Postat av: susanne

Finaste Ida, så duktig du är och vilken fin uppläggning.

Det ser ut att vara så gott och jag förstod att ni njöt av den du och Robin.

Det blir bra att ta med sig i matlådan imorgon.

Kramar Mamma

2011-07-18 @ 19:27:08
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow så fina biffar du gjort. Riktigt gott va! Ses snart hoppas jag, lav ya!

2011-07-19 @ 19:53:14
Postat av: jossan

Mumma mumma underbara manniska! Du har talang, och jag vill smaka pa din goda mat nar jag kommer till Sverige. Husmanskost ska det vara!

2011-07-19 @ 22:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback